Pulp Fiction na Pegasusa
Praca na siódmą odsłonę Mockup Frenzy/Pixelation, gdzie głównym zadaniem było przerzucenie dowolnego filmu na ekran starej konsoli. Scena pościgu z udziałem Butcha Coolidge'a i Marcellusa Wallace'a (link) (epizod The Gold Watch) portowana do Nintendo Entertainment System (NES), znanego u nas szerzej pod nazwą Pegasus.
Drugie podejście, bardziej oszczędne (Jules Winnfield i Vincent Vega) (link do sceny):
a tu same postacie. . .
Limitacje naprawdę popier. . . (cztery dozwolone palety po cztery kolory na tła, dodatkowe cztery po cztery kolory na sprite'y; w kwadracie 16x16 pikseli możesz używać też tylko 4 kolorów itp. itd., bla, bla, bla. . .), większość z nich niestety olałem, ale chyba i tak wygląda to dosyć "pegazusowo".
Drugie podejście, bardziej oszczędne (Jules Winnfield i Vincent Vega) (link do sceny):
a tu same postacie. . .
Limitacje naprawdę popier. . . (cztery dozwolone palety po cztery kolory na tła, dodatkowe cztery po cztery kolory na sprite'y; w kwadracie 16x16 pikseli możesz używać też tylko 4 kolorów itp. itd., bla, bla, bla. . .), większość z nich niestety olałem, ale chyba i tak wygląda to dosyć "pegazusowo".
Tutaj do pobrania plik z tabelą restrykcji. I wersja dwukrotnie powiększona.
Komentarze
Prześlij komentarz