poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Pulp Fiction na Pegasusa

Praca na siódmą odsłonę Mockup Frenzy/Pixelation, gdzie głównym zadaniem było przerzucenie dowolnego filmu na ekran starej konsoli. Scena pościgu z udziałem Butcha Coolidge'a i Marcellusa Wallace'a (link) (epizod The Gold Watch) portowana do Nintendo Entertainment System (NES), znanego u nas szerzej pod nazwą Pegasus.



Drugie podejście, bardziej oszczędne (Jules Winnfield i Vincent Vega) (link do sceny):

a tu same postacie. . .

Limitacje naprawdę popier. . . (cztery dozwolone palety po cztery kolory na tła, dodatkowe cztery po cztery kolory na sprite'y; w kwadracie 16x16 pikseli możesz używać też tylko 4 kolorów itp. itd., bla, bla, bla. . .), większość z nich niestety olałem, ale chyba i tak wygląda to dosyć "pegazusowo".

Tutaj do pobrania plik z tabelą restrykcji. I wersja dwukrotnie powiększona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz